loading...
کپی ایران
جعفری بازدید : 28 یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خرید توشیبا 256

خرید توشیبا 256 به یکی از جستجوهای اصلی کاربران دستگاه های اداری تبدیل شده است. چرا که این دستگاه یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین ماشین های اداری می باشد. قابلیت های این دستگاه تقریبا کارگشای همه نیاز های اداری شما می باشد. بسیاری از شرکت ها، دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیرات و دفاتر اداری می توانند گردش کار های خود را با مدل 256 همیشه در جریان نگه دارند.

توشیبا 256 یک دستگاه چندکاره می باشد. از این رو ویژگی های آن را نمی توان به صورت تکی با دستگاه های تخصصی مقایسه کرد. بدیهی است که سرعت پرینترهای چندکاره نسبت به ریسوگراف ها کمتر است. یا کیفیت و وضوح چاپ آنها نسبت به پلاتر ها کمتر می باشد. اما مزیت اصلی دستگاه های مولتی فانکشن یا چندکاره، ارائه همه این خدمات به صورت همزمان می باشد.

با پیچیده تر شدن سفارشات، خریداران دستگاه های اداری تمایل بیشتری به خرید دستگاه های چندکاره پیدا کرده اند. خرید توشیبا 256 و جایگزین کردن این دستگاه به جای چند پرینتر و فتوکپی از چند جهت بهتر است. توشیبا 256 از شما فضای کمتری خواهد گرفت، همچنین اقتصادی تر و مقرون به صرفه تر است.

سرعت چاپ توشیبا 256 به 25 برگ بر هر دقیقه می رسد. و این دستگاه اوراق چاپ و کپی خود را در وضوح 600*600 dpi آماده سازی می کند. شما می تواند با افزودن آپشن های اختیاری، کارایی دستگاه را تا چندین برابر نیز ارتقا دهید. مثلا می توانید با افزودن سیستم تغذیه خودکار اسناد یا ADF، سرعت آماده سازی اوراق خام برای ورودی دستگاه را چندین برابر بیشتر کنید.

خرید توشیبا 256 در مدل ها، پیکربندی ها و تحت تولید ریجن های مختلفی امکان پذیر است. همه این فاکتورها بر خرید شما تاثیر بسیاری می گذارند. دستگاه توشیبا 256 در مدل های آکبند، استوک و بازسازی شده به فروش می رسد. مدل های استوک و بازسازی شده برخلاف آکبند، مقداری کار کرده اند و خدمات را به طور مستقیم از کارخانه سازنده دریافت نمی کنند. ولی از سوی دیگر قیمت بسیار ارزانتری دارند. نظر به ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

جعفری بازدید : 48 شنبه 20 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

 

قیمت شارپ 564

قیمت شارپ 564 می تواند در فروشگاه های آنلاین در مقایسه با فروشگاه های حضوری کمی پایین تر و مناسب تر باشد. در صورتی که این دستگاه چاپ انتخاب شما برای محل کار باشد، می توانید آن را به صورت استوک، آکبند و یا بازسازی شده تهیه کنید. این دستگاه چاپ دارای سه قابلیت اسکن، پرینت و کپی است و شما می توانید با خرید آن به جای سه دستگاه در هزینه و فضای مورد نیاز تا حد زیادی صرفه جویی کنید.

قیمت شارپ 564 همانند هر دستگاه و وسیله دیگر با توجه به کاربردها و ویژگی هایی که دارد سنجیده می شود. شارپ 564 یک دستگاه اداری و چند منظوره است که می توانید تمامی کارهای پرینت، اسکن و کپی خود را با آن انجام دهید. سرعت چاپ این دستگاه بسیار مناسب ادارات شلوغ و پر کار بوده و می تواند در هر دقیقه 55 برگ را چاپ کند.

راه های ارتباطی در این دستگاه چاپ متنوع بوده و شما می توانید از روش های مختلفی مانند وایرلس، کابل شبکه و یا پورت USB به دستگاه های جانبی دیجیتال وصل شده و به تبادل اطلاعات و داده بپردازید. سرعت انتقال در این دستگاه به اندازه ای است که شما هیچ گونه تاخیر و معطلی در کار نخواهید داشت.

کاغذهای مورد استفاده در این دستگاه جاپ نیز متنوع بوده و شما می توانید برگه هایی تا سایز حداکثر A3 را در آن قرار دهید. همچنین ظرفیت سینی ورودی دستگاه تا تعداد 600 برگ قابل افزایش است. بنابراین شما می توانید در روزهای پر کار تنها یک بار سینی را پر کرده و از برگه های داخل آن برای چاپ استفاده کنید.

امکانات جانبی مانند قابلیت ذخیره خودکار ADF، سورتر، فینیشر و یا لارج باکسر در این دستگاه چاپ قابل استفاده بوده و شما می توانید با کمک آن ها سرعت و دقت کار خود را تا چندین برابر افزایش دهید. قیمت شارپ 564 مانند دیگر دستگاه های چاپ همراه با قابلیت های جانبی بیشتر خواهد شد.

با افزایش استفاده از اینترنت و فضای مجازی این روزها روش های سنتی و قدیمی خرید...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

جعفری بازدید : 30 شنبه 20 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خرید توشیبا 756

خرید توشیبا 756 در مدل ها و به همراه آپشن های مختلف امکان پذیر است. این دستگاه چند کاره، کارایی و راندمان کاری را به سطح کاملا جدیدی برده است. همچنین به منظور پوشش دادن طیف گسترده تری از نیازهای اداری، این دستگاه را در پیکربندی های مختلفی عرضه می کند. ترکیب آپشن ها، پیکربندی دستگاه، مدل و ریجن تولید، همگی عواملی هستند که در خرید شما می توانند نقش مهمی ایفا کنند.

توشیبا 756 یک دستگاه چندکاره پرچمدار می باشد که محبوبیت بسیاری در سرتاسر دنیا دارد. توشیبا استانداردهای دستگاه های چندکاره را با عرضه مدل 756 به بازارها، کاملا تغییر داده است. کیفیت بسیار بالا و سرعت این دستگاه سبب شده است که کاملا قابل مقایسه و رقابت با دستگاه های تخصصی واقع شود.

خرید توشیبا 756 به معنای برخوردار شدن از وضوح 600*600 DPI در کنار سرعت چاپ و کپی 75 برگ بر دقیقه می باشد. این دستگاه کاملا هوشمند می باشد و تنها 3.5 ثانیه زمان صرف آماده به کار شدن می کند. همه این قابلیت ها در کنار کارکرد بسیار زیاد و اقتصادی بودن دستگاه، معنای دیگری پیدا می کند. کارکرد تونر دستگاه تا 73 هزار برگ است. همچنین توشیبا 756 قابلیت کارکرد تا 540هزار برگ در هر ماه را دارد. این اعداد و ارقام علاوه بر مقرون به صرفه و اقتصادی بودن دستگاه، حکایت از مزیت دیگری نیز دارند. خرید توشیبا 756 به منزله خرید عمری یک دستگاه است. چرا که طول عمر و دوام این محصول بسیار بالا بوده و قابلیت کارکرد در کلاس های کاری سنگین و مقیاس های صنعتی را نیز دارا می باشد.

شما می توانید خرید توشیبا 756 را در هر سه مدل آکبند، استوک و بازسازی شده انجام دهید. مدل آکبند مستقیما توسط کارخانه تولید و آماده به کار شده است. هیچ کارکردی نداشته و کاملا نو می باشد. اما مدل های استوک و بازسازی شده برای مدتی کار کرده اند. مدل های استوک به دستگاه هایی گفته می شود که در کشورهای اروپایی یا آسیای شرقی، در عین سلامت و کارایی کامل، به علت عدم ارائه خدمات توسط ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

جعفری بازدید : 38 جمعه 19 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

قیمت شارپ 201

قیمت شارپ 201 با توجه به کاربرد و کیفیتی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. از طرفی قیمت این مدل دستگاه با توجه نوع دستگاه و کاربردهای آن و همچنین استوک و آکبند بودن آن متفاوت می باشد. این مدل دستگاه با داشتن قابلیت اسکنر رنگی امکان دیجیتالی کردن سریع انواع اسناد کاغذی را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین این دستگاه برای استفاده در محیط‌های اداری و دفاتر فنی بسیار  مناسب و ایده‌آل است

قبل از آنکه  به دنبال اطلاع از قیمت شارپ 201 باشید  بهتر است با ویژگی ها و قابلیت های مختلف آن شوید. این مدل دستگاه کپی قادر است در هر دقیقه ۲۰ برگ را  چاپ کند.  بنابراین از سرعت مناسب و متوسطی جهت چاپ اسناد و متون مختلف برخوردار می باشد.

یکی از مزیت‌ های مهم و قابل توجه که بر روی قیمت شارپ 201 به طور قابل توجهی تاثیرگذار بوده است راه های ارتباطی آن می باشد. در شارپ 201  کاربران به راحتی قادر هستند که به همه دستگاه های دیجیتال مانند لپ تاپ با سیستم های عامل ویندوز و تبلت از طریق USB وصل شده و داده های آن را بخوانند.

از دیگر خصوصیات و ویژگی های بارز که بر روی قیمت شارپ 201 تاثیرگذار بوده است عملکرد چند منظوره آن می باشد. در واقع  شارپ 201  یکی از دستگاه های فتوکپی چند منظوره موجود در بازار است. همچنین این مدل دستگاه کپی دارای قابلیت های  مختلفی  همچون کپی، پرینت، و اسکن بوده و از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردار می باشد. انتخاب و خرید این دستگاه شما را از خرید دستگاه های دیگر بی نیاز می کند. همچنین فضای کمی از محیط کاری شما را اشغال می کند.

لازم به ذکر است که این مدل دستگاه کپی  در میانه‌ رده‌ بندی مدل‌های مختلف قرار گرفته است، با این وجود قابلیت پرینت و اسکن  A3 ارزش دستگاه را  دو برابر ساخته است. از دیگر ویژگی های مهم و قابل توجه شارپ 201  می توان به قابلیت چاپ دو طرفه آن اشاره نمود. با استفاده از این قابلیت به راحتی می توان...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

جعفری بازدید : 31 جمعه 19 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

قیمت ریکو آفیشیو MP8002

قیمت ریکو آفیشیو MP8002 را نسبت به ویژگی های بارزی که دارد می توان مناسب در نظر گرفت. این دستگاه از سرعت قابل توجهی برخوردار بوده و برای بسیاری مراکز  و اداراتی که نیازمند یک دستگاه کپی سیاه و سفید می باشند پیشنهادی عالی است. از کارایی بالایی برخودار است و امکان افزودن آپشن های اضافه نیز برای آن وجود دارد.

یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر قیمت ریکو آفیشیو MP8002 سرعت بالای آن است. این دستگاه قادر است در هر دقیقه 80 برگه A4 را به صورت رنگی یا سیاه وسفید چاپ کند. سرعت اسکنر دستگاه از این نیز فراتر رفته زیرا قادر است در هر دقیقه بیش 120 فایل سیاه و سفید و 220 فایل رنگی را اسکن کند. همچنین خروجی اسکنر می تواند با فرمت های مختلفی همچون Tiff، JPEG، PDF، به صورت تک برگ یا چند برگی ذخیره و برای منابع مختلفی همچون ایمیل و سرور FTP ارسال شود.

 برای کپی اولین برگه سیاه و سفید تنها 4.6 ثانیه و برای اولین برگه رنگی نیز 6.2 ثانیه زمان صرف می کند. بنابراین اگر به دنبال دستگاهی سریع با قابلیت انجام حجم کاری بالا هستید می توانید ریکو آفیشیو MP8002 را انتخاب کنید. پرینتر این دستگاه نیز بسیاری از فرمت های مختلف مانند PDF، TIFF، XPS و ... را پشتیبانی می کند.

ابعاد ریکو MP8002 به ترتیب برابر 880، 750 و 1225 میلی متر و وزن آن 241 کیلوگرم می باشد. مصرف برق دستگاه در حالت انجام کار 1441 وات و در حالت آماده به کار 450 وات می باشد. همچنین در زمان sleep این دستگاه تنها 0.68 وات انرژی برق مصرف می کند.

قیمت ریکو آفیشیو MP8002 به نسبت وضوح بالایی که خروجی های آن دارند و نیز ظرفیت بالای کاغذ می تواند توجیه اقتصادی داشته باشد. کپی و پرینت در این دستگاه با رزولوشن 1200 در 4600 دی پی آی انجام می شود و برای اسکن نیز رزولوشن 600 دی پی آی می باشد. دستگاه به صورت استاندارد ظرفیت نگهداری 3700 برگه را دارد اما این مقدار می تواند تا 8100 برگه نیز. ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

جعفری بازدید : 27 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

قیمت توشیبا 311

قیمت توشیبا 311 بر اساس اینکه نو یا استوک باشد متفاوت است. همچنین این قیمت می تواند به خاطر تجهیزات و آپشن های اضافه نیز دستخوش تغییرات شود. برای اطلاع دقیق از قیمت اشکال مختلف این دستگاه می توانید وب سایت فروشگاه های مختلف را بررسی کنید.

قیمت توشیبا 311 به نسبت دستگاه های کپی همرده خود ممکن است بیشتر باشد. علت این امر را می توان در رنگی بودن این دستگاه دانست. با استفاده از این ماشین کپی می توانید انواع اسناد و تصاویر رنگی را به بهترین شکل ممکن کپی بگیرید. همچنین امکان پرینت یا اسکن نیز توسط آن وجود دارد. از لحاظ سرعت چاپ به نسبت وضعیت خوبی دارد و می توان از آن به عنوان ماشین کپی نسبتا سریع نام برد.

مدت زمان لازم برای آنکه توشیبا 311 آماده کار شود حدود 4 دقیقه است که زمان طولانی نیست. همچنین برای چاپ اولین کپی 10 ثانیه وقت می خواهد. این دستگاه در هر دقیقه 31 برگه رنگی یا سیاه و سفید را چاپ می کند. شاید آمار کمی به نظر بیاید اما در عوض این دستگاه اسناد و فایل ها را با وضوح بالایی به چاپ می رساند. رزولوشن کپی و پرینت در توشیبا 311 برابر 9600 در 600 دی پی آی و در اسکن 600 دی پی آی می باشد.

قیمت توشیبا 311 را فاکتورهایی همچون ظرفیت کاغذ و سایز کاغذ مورد استفاده دستگاه نیز تعیین می کند. ظرفیت سینی های این دستگاه برای ذخیره کاغذ برابر 4030 برگه است که مقدار قابل توجهی است و کاربر تا مدت ها نگران اتمام کاغذ نیست. این دستگاه قادر است عملیات چاپ را بر روی برگه هایی با سایز B4 تا A3 انجام دهد. همچنین همچون تمامی دستگاه های کپی همرده خود در هر بار استفاده قادر به چاپ 999 برگه می باشد و قابلیت بزرگنمایی آن بین 25 تا 400 درصد می باشد.

قیمت توشیبا 311 می تواند به خاطر افزودن آپشن های اضافه ای همچون سورتر یا فینیشر تغییر کند. زیرا این آیتم ها باعث ارتقای دستگاه می شوند. همچنین به لطف داشتن هارد دیسک ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

جعفری بازدید : 34 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خرید شارپ mx503

خرید شارپ mx503 را می توان از فروشگاه معتبر و با سابقه کپی ایران انجام داد. این مدل دستگاه فتوکپی از جمله دستگاه ‌های کپی چند کاره‌  است.  به جرات می توان گفت این مدل دستگاه فتوکپی یک وسیله مناسب و پرکاربرد برای دفاتر فنی با تعداد کپی کم و متوسط  می باشد. همچنین دارای سرعت لود و پرینت بسیار خوبی است.

قبل از خرید دستگاه های کپی بهتر است با یکسری نکات مهم و ضروری دستگاه آشنا شوید تا به راحتی بتوانید یک دستگاه مناسب را برای محیط کاری خود انتخاب کنید.  یکی از نکات مهم و قابل توجه در خرید دستگاه کپی انتخاب آن براساس تکنولوژی چاپ می باشد. زیرا دستگاه های کپی از دو روش جوهر افشان و  لیزری جهت چاپ اسناد و متون مختلف استفاده می کنند.

از موارد مهم دیگر که باید مورد توجه کاربران قرار گیرد چند منظوره بودن دستگاه می باشد. خرید این نوع دستگاه های کپی چند منظوره بهترین گزینه برای کسانی است که از توان مالی زیادی برخوردار نیستند. از اینرو باید با توجه به محیط کاری خود این دستگاه ها را انتخاب نمایید. در واقع خرید شارپ mx503 بهترین گزینه برای کاربران به شمار می آید.  زیرا علاوه بر اینکه  فضای کمی از محیط مورد نظر را  اشغال می کند، از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. همچنین کاربران را از خرید دستگاه های دیگر بی نیاز می سازد.

از دیگر فاکتورهای مهم جهت خرید شارپ mx503 سرعت دستگاه کپی می باشد. لازم به ذکر است که بهترین معیار برای سنجش سرعت یک دستگاه کپی تعداد برگه های چاپ شده در هر دقیقه می باشد. از اینرو شارپ mx503 قادر است ۵۰ برگ A4  را در هر دقیقه به صورت سیاه و سفید کپی و پرینت بگیرد. همچنین سرعت اسکنر این مدل دستگاه کپی ۶۰ برگ در هر دقیقه می باشد. بنابراین از سرعت مناسبی جهت چاپ اسناد و متون مختلف برخوردار است.

حافظه دستگاه از دیگر موارد مهم در انتخاب و خرید دستگاه کپی است. با استفاده از حافظه دستگاه قادر خواهید بود اطلاعات مورد نظر را در ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

جعفری بازدید : 47 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

قیمت ریکو 5503

قیمت ریکو 5503 به نسبت ویژگی ها و کاربردهای چندگانه ای که دارد بسیار مناسب بوده و خرید آن در مقایسه با خرید سه دستگاه مجزا برای پرینت، اسکن و کپی بسیار مقرون به صرفه است. این دستگاه چاپ به صورت استوک، آکبند و بازسازی شده در بازار موجود بوده و شما می توانید با توجه به بودجه و نیاز خود یکی از آن ها را تهیه کنید.

قبل از آن که به دنبال اطلاع از قیمت ریکو 5503 باشید، در ابتدا بدانید که خرید این دستگاه چاپ چه نیازهایی را در شما برطرف کرده و چه کاربردهایی دارد. این دستگاه چاپ یک دستگاه چند منظوره و اداری بوده و می توانید از آن برای پرینت، کپی و اسکن مدارک و فایل های مختلف استفاده کنید. این دستگاه چاپ اداری دارای سرعت چاپ 55 برگ در دقیقه بوده و می تواند با کیفیت پرینت 1200 dpi و کپی 600 DPI تمامی جزئیات مورد نظر شما در چاپ به تصویر بکشد.

یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه چاپ، مصرف انرژی بسیار پایین و تکنولوژی های مختلف جهت کاهش توان مصرفی است. در واقع شما با خری این محصول هم در هزینه های خود صرفه جویی کرده و هم به حفظ محیط زیست کمک می کنید. سایز کاغذهای قرار داده شده در این دستگاه همانند دیگر دستگاه های چاپ پیشرفته A3 بوده و شما می توانید برگه های مختلف در سایزهای مختلف را برای چاپ در دستگاه قرار دهید.

در صورتی که حجم کاری شما بالا است می توانید از گزینه کپی متوالی تا 999 برگ در این دستگاه استفاده کرده و سرعت کاری خود را چند برابر کنید. با استفاده از کابل شبکه و پورت USB نیز می توانید با این دستگاه چاپ به انتقال داده به صورت مستقیم و غیر مستقیم پرداخته و فایل های مورد نظرتان را چاپ کنید. کیفیت اسکن در این دستگاه نیز بسیار ایده آل است و شما می توانید از فایل های کاریتان با کیفیت 1200 DPI اسکن بگیرید.

با توجه به تمامی ویژگی های مثبت و پرکاربرد فتوکپی ریکو 5503، بدون شک ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

جعفری بازدید : 30 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

قیمت ریکو آفیشو MP7502

قیمت ریکو آفیشو MP7502 را سرعت و وضوح تصویر این دستگاه نیز می تواند تعیین کند. زیرا از سرعت و وضوح تصویر مناسبی برخودار بوده و می تواند در هر دقیقه 75 برگه A4 را با رزولوشن 1200 دی پی آی چاپ کند. به علاوه ریکو آفیشو MP7502 یک دستگاه حرفه ای و چند منظوره است و می توان از آن برای پرینت اسناد از کامپیوتر و یا اسکن نیز استفاده نمود. این دستگاه می تواند در هر دقیقه 80 برگه را اسکن کند. آماری که قابل توجه می باشد.

ناگفته نماند این دستگاه از تکنولوژی لیزر برای چاپ استفاده می کند و قابلیت چاپ رنگی را ندارد. طبیعتا این موضوع از قیمت ریکو آفیشو MP7502 می کاهد. اما این به معنای ناکارآمدی این ماشین کپی نیست زیرا بسیاری از مراکز هستند که تنها به یک دستگاه کپی سیاه و سفید چند منظوره نیاز دارند. ریکو آفیشو MP7502 یک حافظه موقت 1.5 گیگابایتی و یک هارد دیسک 160 گیگابایتی دارد. وجود این دو حافظه بهره وری و سرعت دستگاه را افزایش داده و امکان بایگانی اسناد را فراهم می کند.

ریکو آفیشو MP7502 دارای صفحه نمایش LCD رنگی است. برای گرم شدن تنها 25 ثانیه زمان می خواهد. برگه ها را از سایز A5 تا A3 می تواند چاپ کند. دارای پورت های ورودی اترنت، USB و SD card برای اتصال به انواع شبکه یا حافظه های جانبی می باشد. قابلیت چاپ دورو و نیز اسکن دوروی همزمان را دارد. در نهایت اینکه از لحاظ مصرف انرژی برق نیز در موقعیت مناسبی قرار گرفته و توان مصرفی آن 1950 وات می باشد.

دستگاه فتوکپی MP7502 قابلیت نصب لوازم جانبی همچون سورتر، فینیشر، سینی تغذیه خودکار اسکن (ADF) را دارد. بنابراین واضح است که اگر بخواهید تمامی این لوازم جانبی را خریداری کرده و دستگاه را توسعه دهید قیمت ریکو آفیشو MP7502 تغییرات عمده ای خواهد داشت. اما می توان گفت این افزایش قیمت در مقابل بالا رفتن توانایی و سرعت سیستم ارزش پرداخت را دارد .نکته دیگری که بر قیمت ریکو آفیشو MP7502 اثرگذار است نوع دستگاه است. در ایران.....ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

جعفری بازدید : 19 سه شنبه 16 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خرید توشیبا 355

خرید توشیبا 355 مستلزم توجه به نکاتی است که در صورت رعایت شدن می توانند یک خرید سالم و مفید را برای شما  رقم بزند. توشیبا 355 یک دستگاه چندکاره کامل می باشد که با نام Toshiba e-studio 355 نیز شناخته می شود. این دستگاه فرآیندهای چاپ، کپی، اسکن و فکس را برایتان انجام می دهد. از این رو جایگزین مناسبی برای چند دستگاه جدا می باشد.

 با توشیبا 355 از ویژگی های متعددی بهره مند می شوید که این ویژگی ها سبب محبوبیت بسیار این دستگاه در بین فعالان در صنعت چاپ و تکثیرات شده است. سرعت چاپ و کپی مدل 355 به 35 برگ بر هر دقیقه می رسد که سرعت بسیار خوبی است. اگرچه این سرعت نسبت به چاپگر ها یا فتوکپی های حرفه ای کمتر است. ولی با این سرعت شما می توانید بسیاری از سفارشات و پروژه های کاری اداری خود را سر موعد به اتمام برسانید.

توشیبا 355 از یک سنسور 600*600 dpi به منظور تامین وضوح تصاویر بهره می برد. رزولوشن 600 وضوحی رایج در بین پرینترهاست. همه جزئیات کاملا واضح و نزدیک به تصاویر حقیقی چاپ خواهند شد. همچنین ساز و کارهای نرم افزاری مثل Smoother نیز بر روی این پرینتر چندکاره تعبیه شده اند. این ساز و کارها از بروز خطاهای حین چاپ مثل پخش شدگی رنگ و جوهر جلوگیری می کند.

قیمت یک دستگاه اداری را شاید بتوان مهمترین عامل تاثیرگذاردر خرید آن دانست. خرید توشیبا 355 نیز مثل سایر ماشین های اداری به قیمت آن وابستگی بسیاری دارد. قیمت این دستگاه تحت فاکتورهای مختلفی تغییر می کند. مدل ها و پیکربندی های گوناگون و حتی ریجن تولید دستگاه می تواند روی قیمت آن تاثیر بگذارد.

خرید توشیبا 355 در پیکربندی های مختلفی امکان پذیر می باشد. شما می توانید از بین آپشن های اختیاری، ترکیب متناسب با نیاز اداری خود را انتخاب کنید. آپشن های اختیاری دستگاه در بالاتر بردن راندمان کاری شما تاثیر بسزایی داشته و نقش مهمی ایفا می کنند. البته از سوی دیگر باید توجه داشت که این آپشن ها هزینه ای جداگانه دارند که بصورت ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

تعداد صفحات : 34

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 153
  • بازدید ماه : 572
  • بازدید سال : 5,253
  • بازدید کلی : 16,660