loading...
کپی ایران
جعفری بازدید : 32 سه شنبه 16 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خرید شارپ mx6201

یکی عامل های مهم در انتخاب و خرید دستگاه کپی سرعت آن به شمار می آید  که در صورت نیاز باید قبل از خرید و انتخاب دستگاه مورد توجه کاربران قرار گیرد. دستگاه کپی شارپ mx6201  قادر است در هر دقیقه ۵۰ برگ را  به صورت رنگی چاپ کند. از اینرو از سرعت مناسب و ایده آلی جهت چاپ اسناد  برخوردار می باشد.

از دیگر نکات مهم در انتخاب دستگاه کپی کیفیت و رزولوشن چاپ دستگاه است. از آنجا که معیار کیفیت با واحدی به نام DPI  سنجیده می شود بهتر است دستگاه کپی را انتخاب کنید که از میزان DPI بالایی برخوردار باشد. هرچه کیفیت دستگاه بالا باشد به همان اندازه میزان عملکرد بالایی را خواهد داشت. لازم به ذکر است که این مدل دستگاه کپی قادر است اسناد و متون مختلف  را با کیفیت 600* 600 دی پی آی  کپی و همچنین با کیفیت  600* 600 پرینت  واسکن  نماید.

یکی از عوامل مهم جهت خرید شارپ mx6201 نوع دستگاه انتخابی است. با توجه به اینکه این مدل دستگاه کپی رنگی در سه مدل استوک، آکبند و بازسازی شده در بازار موجود می باشند، از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند. از اینرو کاربرانی که از لحاظ اقتصادی از نیاز مالی زیادی برخوردار نیستند بهتر است مدل های استوک و بازسازی شده را انتخاب  و خرید کنند.

زمان راه اندازی دستگاه: فاکتورهای دیگری نیز برای دستگاه های کپی تعریف می شود که بر سرعت کار و کیفیت عملکرد آن به طور چشمگیری تاثیر می گذارد. این مدل دستگاه کپی تنها ظرف ۴.۵ ثانیه می تواند از اولین برگه کپی گرفته و تنها به ثانیه برای گرم شدن و آغاز به کار نیاز دارد. از اینرو صاحبان این دستگاه لزومی نمی بینند دستگاه را همیشه روشن نگه دارند تا آماده کپی کردن باشد. این مزیت به نوعی باعث صرفه جویی در مصرف برق دستگاه تا حد زیاد و قابل قبولی خواهد شد.

از دیگر فاکتورهای مهم جهت خرید شارپ mx6201 ...ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

جعفری بازدید : 25 دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

قیمت ریکو آفیشیو 7002

قیمت ریکو آفیشیو 7002 را فاکتور های متعددی تعیین می کنند. ریکو آفیشیو 7002 در انواع آکبند، استوک و بازسازی شده در بازار موجود است و این مورد تاثیر مستقیمی در قیمت دستگاه خواهد گذاشت.

ریکو آفیشیو 7002 یک دستگاه فتوکپی سیاه و سفید است که با تکنولوژی لیزری کار می کند. تکنولوژی لیزری جدید ترین تکنولوژی به کار رفته در دستگاه های فتوکپی است. بنابراین برای خرید دستگاه های لیزری به تبع باید هزینه اولیه بیشتری نسبت به دستگاه های جوهر افشان پرداخت. اما لازم به ذکر است که هزینه های جانبی دستگاه های فتوکپی لیزری به شکل قابل توجهی پایین تر از دستگاه های قدیمی است.

ریکو آفیشیو 7002 قابلیت زوم 25% تا 400% دارد و کاغذ هایی با سایز های متنوعی را پوشش می دهد. به طوری که شما قادر خواهید بود حداقل سایز A5 و حداکثر سایز A3 را در دستگاه قرار دهید. این امر به خصوص در ادارات اهمیت بالایی دارد. زیرا گاها کارمندان مایل به پرینت اطلاعیه های بزرگ و یا چاپ نامه هایی با سایز کوچک هستند. به علاوه این محصول تنها به 4.2 ثانیه زمان برای تحویل اولین کپی نیاز دارد که زمان بسیار کوتاه و مناسبی است.

کیفیت چاپ دستگاه عامل مهمی است که تاثیر مستقیمی در قیمت محصول دارد. دستگاه ریکو 7002 می تواند چاپی با کیفیت 600×600 دی پی آی در اختیار کاربران قرار دهد. گرچه با توجه به مدل های جدیدتر، کیفیت خیلی چشمگیری به شمار نمی رود، اما قابل قبول بوده و کپی های تمیزی به شما تحویل می دهد. خصوصا در کپی های سیاه و سفید حساسیت نسبت به بازه کیفیت پایین تر است. بنابراین کیفیت 800×800 تفاوت خاصی با 600×600 نخواهد داشت.

سرعت کپی و پرینت این دستگاه 70 برگ در دقیقه است که سرعت خوبی برای فتوکپی های اداری به شمار می رود. ریکو 7002 حافظه داخلی برابر 512 مگابایت دارد و می تواند به راحتی فایل های نسبتا بزرگ شما را در خود نگهداری نموده و در زمان مورد نظر چاپ کندقیمت ریکو آفیشیو 7002 در مقابل امکانات مناسبی که به مصرف کننده....ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

جعفری بازدید : 25 دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خرید توشیبا 6560

خرید توشیبا 6560 در مدل ها و پیکربندی های مختلفی امکان پذیر است توجه داشته باشید که توشیبا 6560 توسط نمایندگی های مختلف توشیبا و تحت مناطق یا ریجن های مختلفی تولید می شود. از این رو حتی دو مدل کاملا یکسان ممکن است به علت تفاوت ریجن با یکدیگر فرق کنند. لذا باید در خرید خود بسیار دقت کنید.

توشیبا 6560 یک پرینتر چندکاره می باشد که جز پرچمداران توشیباست. ویژگی ها و قابلیت های این پرینتر سبب محبوبیت بسیار این مدل در بین خریداران و کارابران دستگاه های اداری شده است. هزینه های استفاده و نگهداری از دستگاه نیز بسیار اندک بوده و از این رو دستگاه کاملا مقرون به صرفه ای می باشد.

سرعت چاپ و کپی دستگاه به 65 برگ بر دقیقه می رسد که سرعت بالایی است. توشیبا 6560 نسبت به میانگین پرینترهای چندکاره بسیار سریع تر عمل می کند و از شما وقت کمتری می گیرد. با چنین سرعتی شما می توانید بسیاری از پروژه ها و سفارشات خود را در زمان کمتری انجام دهید و وقت ارزشمند خود را صرف پیشتر بردن سایر کارها کنید. همه چیز دو برابر سریعتر خواهد بود.

این دستگاه از تکنولوژی پیشگامانه ای بهره می برد که سبب ده یکی از بالاترین وضوح چاپ را در بین پرینترهای موجئود در بازار داشته باشد. وضوح چاپ 600*600 dpi و 1200*1200 dpi به صورت انتخاب، رزولوشن های این دستگاه هستند. این وضوح و دقت چاپ حتی کوچکترین جزئیات را نیز از قلم نمی اندازد و پرینت هایی زنده و چشم نواز را برای شما به تصویر می کشد.

 خرید توشیبا 6560 در دو مدل سیاه و سفید و تمام رنگی امکان پذیر می باشد. مدل های تمام رنگی با پسوند c به نشانه color و به صورت 6560c نشان داده می شوند. شما می توانید در صورت نیاز به چاپ و کپی های رنگی، مددل 6560c را خریداری کنید. پرینت رنگی به صورت لیزری بوده و با ذوب کارتریج صورت می پذیرد. از این رو نسبت به پلاتر ها مواد مصرفی ارزانتری برای شما به دنبال دارد. با خرید توشیبا 6560...ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

جعفری بازدید : 36 یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

قیمت شارپ mx 2700

قیمت شارپ mx 2700 با توجه به استوک و یا بازسازی بودن آن متفاوت است. این دستگاه محصول 2013 ژاپن می باشد. بنابراین نوع آکبند آن دیگر در بازار موجود نبوده و تنها به صورت استوک و بازسازی شده به فروش می رسد. پس هنگام خرید این دستگاه گول فروشندگانی که ادعا می کنند دستگاه را به صورت آکبند به فروش می رسانند نخورید.

جالب است بدانید که دستگاه های استوک و بازسازی شده نیز انواع مختلفی دارند و همین امر باعث می شود در قیمت با یکدیگر متفاوت باشند. برای مثال انواع استوک ممکن است در دو نوع درجه یک و دو موجود باشند. معمولا انواع استوک بازسازی شده نسبت به نوع استوک از قیمت بالاتری برخوردار هستند. زیرا سرویس مجدد شده اند.

شارپ 2700 مناسب مصارف اداری و دفتری است. این محصول 4 کاره بوده و گنجایش مناسبی دارد. به طوری که قادر است در حالت فول آپشن 5500 برگه را در خود جای دهد. با این که شارپ 2700 یک فتوکپی رنگی است، برای صرفه جویی در هزینه ها می تواند در صورت نیاز تنها به صورت سیاه و سفید چاپ کند.

قیمت شارپ mx 2700 با توجه به ویژگی های مناسب محصول، کاملا مقرون به صرفه است. دارا بودن 1 گیگابایت حافظه داخلی، سرعت قابل قبول، کیفیت 600 دی پی آی و توان ماهانه 30 هزار برگه این محصول را به دستگاهی مطلوب برای ادارات و دفاتر کاری تبدیل کرده که می تواند نیاز های متنوع کاربران را برطرف نماید. تکنولوژی به کار رفته در این محصول از نوع لیزری است. همان طوری که احتمالا می دانید، تکنولوژی لیزری نسبت به تکنولوژی جوهرافشان که در گذشته رایج بوده، امتیازات فراوانی دارد.

نکته جالب توجه در این دستگاه این است که ست اولیه دستگاه قادر است تا 15 هزار برگه را چاپ و تکثیر نماید. شما می توانید کاغذ هایی با سایز های متنوع اعم از B4، A5، A4 و A3 در این دستگاه قرار داده و روی آن ها چاپ نمایید. این محصول قابلیت افزودن اختیاری سورتر و لارج باکس را نیز دارا می باشد. ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

جعفری بازدید : 41 یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خرید شارپ mx 2700

خرید شارپ mx 2700 انتخابی به صرفه و کارآمد برای محیط های اداری به شمار می رود. این دستگاه فتوکپی رنگی علاوه بر کپی می تواند کار های دیگری همچون اسکن و پرینت نیز انجام دهد. در نتیجه به طور قطع خرید شارپ mx 2700 به جای خرید سه دستگاه مختلف از لحاظ اقتصادی به صرفه تر خواهد بود.

این دستگاه را معمولا برای مصارف اداری و دفتری استفاده می کنند. زیرا طراحی ظاهری آن به شکلی است که گنجایش کار هایی با حجم بالا را داشته باشد. این دستگاه با داشتن سرعت کپی 27 برگ A4 در دقیقه و کیفیت 600 دی پی آی می تواند به راحتی نیاز های گوناگون دفتری و کاری شما را پوشش دهد. علاوه بر این کیفیت بدنه فوق العاده و تکنولوژی لیزری به کار رفته در دستگاه تا سال ها همانند روز اول کار می کند.

سینی این دستگاه ظرفیت 5500 برگ کاغذ را دارا می باشد. همچنین می توان توان کاری ماهانه 30 هزار برگ را از این دستگاه انتظار داشت. جالب است بدانید که علاوه بر سه قابلیت کپی، پرینت و اسکن، می توان به صورت اختیاری امکان فکس نیز به دستگاه افزود. این امر خرید شارپ mx 2700 را به انتخابی اقتصادی و مناسب برای کار های با حجم بالا تبدیل می کند.

در هنگام خرید دستگاه هایی از این دست، توجه به هزینه مواد مصرفی دستگاه اهمیت بالایی دارد. زیرا این هزینه های مصرفی گاها آنقدر زیاد می شوند که حتی ادامه استفاده از دستگاه مربوطه مقرون به صرفه نخواهد بود. و نه تنها از لحاظ مالی به نفع کسب و کار نیست، بلکه خرج آن از سود آن بیشتر خواهد بود.

این هزینه های جانبی شامل سرویس و تعمیر دستگاه و یا هزینه های مربوط به مواد مصرفی دستگاه می شوند. به تبع دستگاه های شرکت های صاحب نام و معتبری همچون شارپ، از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند و همین امر هزینه تعمیر و سرویس دستگاه را به شکل قابل توجهی کاهش می دهد. اما از سوی دیگر باید به مواد مصرفی محصول، که من جمله....ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

جعفری بازدید : 29 شنبه 13 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خرید شارپ MX3110

خرید شارپ MX3110  را می توانید از فروشگاه های لوازم اداری به صورت آنلاین و یا حضوری انجام دهید. این دستگاه چند منظوره چاپ دارای عملکردی بسیار مطلوب و مناسب است و به صورت استوک، آکبند و یا بازسازی شده در بازار موجود می باشد.

قبل از آن که به دنبال خرید شارپ MX3110 باشید بهتر است کمی با مهم ترین ویژگی های آن آشنا شوید. این دستگاه چاپ، یک دستگاه چند منظوره، ایستاده و اداری است که توانایی انجام پرینت، کپی و اسکن مدارک مختلف را به صورت رنگی دارد. کیفیت و سرعت چاپ در این دستگاه اداری یکی از ویژگی های مثبت آن به شمار می رود به طوری که دستگاه می تواند در هر دقیقه 30 تا 39 برگه را چاپ کند.

کیفیت چاپ در بخش های مختلف دستگاه نیز 600 DPI است که این مقدار برای دستگاه های چاپ اداری با تکنولوژی چاپ لیرزی مقداری بسیار مناسب و ایده آل است. این دستگاه چاپ با داشتن 1.5 گیگا بابت حافظه استاندارد و 80 گیگ حافظه هارد دیسک می تواند حجم زیادی از اطلاعات را در خود ذخیره کرده و در موقع لزوم از آن ها استفاده کند.

بخش کپی این مدل از دستگاه چاپ نیز تمامی ویژگی های دستگاه های کپی پیشرفته را در خود جای داده است. به طوری که شما می توانید به وسیله بزرگ نمایی و کوچک نمایی از بخش های خاصی از سند کپی و پرینت گرفته و یا تا 999 برگ را به صورت متوالی و خودکار چاپ کنید.

صفحه نمایش 8.5 اینچی این دستگاه چاپ از نوع لمسی بوده و در کنار ارائه اطلاعات مفید و مورد نظر شما، کار با دستگاه را بسیار ساده کرده است. راه هاب ارتباطی متنوع یکی دیگر از ویژگی های مثبت این دستگاه است که شما را به خرید شارپ MX3110 راغب می کند. شما می توانید از طریق پورت USB و یا شبکه به دستگاه های جانبی وصل شده و به تبادل اطلاعات بپردازید.

هر کدام از انواع ذکر شده دارای ویژگی ها و مزایای خاص خود هستند. دستگاه های آکبند دستگاههای نو....ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

جعفری بازدید : 27 شنبه 13 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

قیمت شارپ MX3110

قیمت شارپ MX3110 همانند دیگر دستگاه های چاپ دیگر با توجه به آکبند، یا بازسازی شده و یا استوک آن متفاوت است. دستگاه های آکبند از آن جا دستگاه هایی کاملا نو هستند، قیمت بسیار بالاتری نسبت به دو نوع دیگر دارند.

بدون شک ویژگی های این دستگاه چاپ بر قیمت شارپ MX3110 تاثیر مستقیم می گذارد. یکی از مهم ترین این ویژگی ها چند منظوره بودن آن است که شما می توانید از آن به عنوان دستگاه کپی، پرینت و اسکن استفاده کنید. راه های ارتباطی با دستگاه نیز متنوع است، به طوری که شما می توانید به صورت مستقیم و غیر مستقیم به وسیله USB و LAN به دستگاه های دیگر وصل شوید.

سرعت و کیفیت چاپ از دیگر ویژگی های بسیار مهم و تاثیرگذار بر قیمت دستگاه های چاپ است. این دستگاه اداری می تواند در هر دقیقه بین 30 تا 39 فایل را با کیفیت 600 DPI به صورت رنگی چاپ کند. همچنین همانند دیگر دستگاه های اداری، این مدل از شارپ نیز قابلت کپی متوالی داشته و شما می توانید چاپ 999 برگه را به صورت خودکار به خود دستگاه بسپارید.

سایز کاغذ قرار داده شده در دستگاه های چاپ، فاکتور مهم دیگر در تعیین میزان کاربری دستگاه است. از آن جا شما همواره نیاز دارید که فایل های مختلف را در ابعاد مختلف چاپ کنید، دستگاه چاپ باید بتواند برگه های مختلفی را مورد استفاده قرار دهد. در این دستگاه شما می توانید کاغذهای مختلف در سایزهای بزرگ و کوچک تا ابعاد حداکثر A5 را قرار داده و فایل های مورد نظرتان را چاپ کنید.

سازگاری با سیستم های عامل مختلف از جمله ویندوز، مک، وستا وغیره از دیگر عوامل موثر بر قیمت شارپ MX3110 است. در واقع شما برای انتقال داده از دستگاه های دیجیتال مختلف هیچ گونه محدودیتی نداشته و دستگاه چاپ می تواند فایل های مختلف را از سیستم های عامل مختلف بخواند.

یکی از فاکتورهای موثر بر قیمت شارپ MX3110 و هر دستگاه دیگری نحوه خرید است. معمولا کالاهای فروخته شده در فروشگاه های اینترنتی قیمت مناسب تری نسبت به فروشگاههای...ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

جعفری بازدید : 45 جمعه 12 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

قیمت شارپ MX3610

قیمت شارپ MX3610 با توجه به کاربرد و کیفیت بالایی که دارد بسیار مناسب می باشد. از طرفی قیمت دستگاه کپی براساس استوک، بازسازی شده و آکبند بودن متفاوت خواهد بود. بهتر است بدانید که قیمت مدل آکبند دستگاه های کپی بیشتر از استوک و بازسازی شده می باشد.

از طرفی امکانات جانبی دستگاه بر قیمت شارپ MX3610 موثر است. بنابراین انتخاب یا حذف آپشن های اختیاری باعث افزایش یا کاهش قیمت دستگاه کپی خواهد شد. لازم به ذکر است که قیمت ماشین اداری تا حد زیادی به فروشنده بستگی دارد. زیرا فروشندگان و فروشگاه های معتبر قیمت های مناسب تری را به مشتریان ارائه می دهند.

بدون شک نام برند نام آشنا بر قیمت دستگاه کپی تاثیرگذار خواهد بود. بهتر است بدانید که شرکت شارپ جزء تولیدکنندگان مطرح دستگاه های چاپ و نشر به شمار می آید. از طرفی محصولات شرکت شارپ از کیفیت و نوآوری خاصی برخوردار هستند.

بنابراین محصولات شرکت شارپ متقاضیان زیادی در سطح جهانی دارد. بی شک نام و برند نام آشنا برای هر کالایی اعتبار و اطمینان به ارمغان می آورد. بنابراین شارپ بودن دستگاه بر قیمت شارپ MX3610 تاثیرگذار خواهد بود.

قبل از خرید شارپ MX3610 بهتر است با ویژگی های آن آشنا شوید. زیرا ویژگی های دستگاه بر قیمت شارپ MX3610 تاثیرگذار هستند. با این مدل دستگاه کپی می توانید 999 برگه را به صورت متوالی کپی کنید.

قابلیت زوم در این دستگاه 25 تا 400 درصد می باشد. حداکثر سایز کاغذ این مدل دستگاه کپی +A3 است. همچنین حداقل سایز کاغذ مورد استفاده در این دستگاه کپی A5 می باشد. مدت زمان گرم شدن 20 دستگاه  ثانیه است. بنابراین این مدل دستگاه کپی در یک چشم بر هم زدن شروع به کار می کند.

اولین کپی را در زمان 6.8 ثانیه تحویل می دهد. از ویژگی های مهم این دستگاه کپی ظرفیت ورودی کاغذ بالای آن است. ظرفیت حداکثر کاغذ در این مدل دستگاه کپی 5600 برگ می باشد. بنابراین تا مدت زمان طولانی احتیاجی به پر کردن سینی دستگاه نخواهید داشت. ظرفیت استاندارد کاغذ این دستگاه کپی 600  برگ می باشد....ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

جعفری بازدید : 25 جمعه 12 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خرید شارپ MX3610

برای خرید شارپ MX3610 می توانید از دو طریق اینترنتی و حضوری اقدام کنید. هر کدام از این روش های خرید مزایا و معایب خاص خود را دارند. یکی از مزایای خرید اینترنتی این است هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی نخواهید داشت. بنابراین در هر زمان و در هر شهری که هستید می توانید نسبت به خرید دستگاه مورد نظر خود اقدام کنید.

همچنین گستره انتخاب در خرید اینترنتی وسیع تر می باشد. زیرا در خرید اینترنتی در یک زمان کوتاه می توانید فروشگاه ها و محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. لازم به ذکر برای تهیه دستگاه کپی باید هزینه زیادی را پرداخت کنید.

توصیه می شود فروشگاهی را برای خرید انتخاب کنید که محصولات آن سلامت و کیفیت لازم را داشته باشند. بنابراین فروشگاهی را انتخاب کنید که به همراه دستگاه های کپی خود شناسامه، گارانتی و ضمانت نامه به شما تحویل دهد. وجود ضمانت نامه و گارانتی باعث افزایش اطمینان خاطر شما خواهد شد.

از دیگر نکات خرید شارپ MX3610 این است که حتی الامکان فروشگاهی را انتخاب کنید که تعداد قابل قبولی دستگاه چاپ متنوع داشته باشد. بنابراین فروشگاهی مناسب خرید است که خود وارد کننده دستگاه های چاپ باشد. دستگاه های چاپ در انواع مختلف استوک، بازسازی شده و آکبند در بازار موجود هستند.

ممکن است افراد سودجو دستگاه های خراب و بی کیفیت را به عنوان دستگاه های استوک و یا بازسازی شده جا بزنند. بهتر است قبل از خرید از فروشگاه مورد نظر نسبت به سابقه فعالیت فروشگاه از مشتریان پرس و جو کنید.

برای خرید شارپ MX3610 یا دستگاه های چاپ دیگر می توانید از انواع مختلف استوک، بازسازی شده و یا آکبند خریداری کنید. دستگاه های آکبند همانطور که از نامشان پیدا است دستگاهی نو و کارنکرده هستند، که در برندها و مدل های مختلف در بازار موجود می باشند. این دستگاه ها از قیمت بسیار بالایی و بیش از صد میلیون برخوردار هستند.

دستگاه های استوک دستگاه های دست دوم و کارکرده می باشند که چند سالی در کشورهای دیگر معمولا کشورهای اروپایی کار کرده اند. با آمدن مدل های....ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

جعفری بازدید : 28 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

قیمت شارپ mx 5500

قیمت شارپ mx 5500 با توجه به امکانات متنوعی که این دستگاه در اختیار شما قرار می دهد، بسیار مقرون به صرفه محسوب می شود. البته فروشندگان زیادی هستند که این محصول را با قیمتی بیشتر از ارزش واقعی آن می فروشند. برخی دیگر نیز سودجویانی هستند که انواع بازسازی شده را با بسته بندی های مخصوص به جای نوع آکبند به فروش می رسانند. بنابراین قیمت بسیار پایین نیز می تواند نوید دهنده غیر مطمئن بودن محصول باشد. به یاد داشته باشید که معمولا فروشگاه هایی که محصولات خود را هم به صورت آکبند و هم به صورت استوک و یا بازسازی شده ارائه می دهند، از این جهت قابل اطمینان تر هستند. اگر مایلید خریدی تضمین شده انجام دهید و از صحت محصول خود اطمینان داشته باشید،

علاوه بر استوک یا آکبند بودن دستگاه، عوامل دیگری نیز هستند که بر قیمت محصول تاثیر گذار هستند. طبیعتا هر چه آپشن های تعبیه شده در دستگاه بیشتر باشد، هزینه بیشتری باید برای خرید آن صرف نمود. اما به یاد داشته باشید که اگر بودجه خرید دستگاه های آکبند را ندارید، می توانید با تهیه محصولات استوک، با قیمتی پایین تر از آپشن های متنوع تری برخوردار گردید.

 شارپ mx 5500 دستگاهی است قدرتمند برای پاسخگویی هر چه بهتر به نیاز های مشتریان. این محصول برای کار هایی با حجم بالا طراحی گردیده و طراحی ظاهری آن نیز گویای همین امر است. برای نمونه کشو های طراحی شده در جلوی دستگاه، به علاوه سینی آن گنجایش 3100 برگ کاغذ خام را فراهم کرده اند. این دستگاه قابلیت افزودن آپشن های اختیاری همچون سورتر و فینیشر را نیز دارد که کارایی دستگاه را به شکل مفیدی افزایش می دهند.

سرعت مناسب، ظرفیت بالا، حافظه و امنیت بالای دستگاه همگی نمایانگر دستگاهی با بازدهی مناسب هستند. در کنار این عوامل کیفیت رنگی که شارپ mx 5500 روی کاغذ به نمایش می گذارد موضوع دیگری است که حرف های زیادی برای گفتن دارد. رنگ های زنده و درخشان، نتیجه تکنولوژی لیزری و تونر های باکیفیت دستگاه هستند. بهتر است که دستگاه مورد ...ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

تعداد صفحات : 34

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 152
  • بازدید ماه : 571
  • بازدید سال : 5,252
  • بازدید کلی : 16,659