loading...
کپی ایران
جعفری بازدید : 27 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

قیمت شارپ mx 4500

قیمت شارپ mx 4500 بسته به این که این دستگاه را به صورت آکبند خریداری می کنید یا استوک، می تواند متغیر باشد. در تعیین قیمت هر کدام از دستگاه های فتوکپی عوامل مختلفی دخیل هستند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. به طور کلی دستگاه شارپ 4500 دستگاهی چند منظوره و با کیفیت است که می تواند نیاز های گوناگون شما را در دفاتر کاری و ادارات یا شرکت ها برآورده سازد.

همان طور که در مقالات پیشین اشاره شد، شارپ 4500 دستگاهی چند منظوره است که علاوه بر کپی رنگی و سیاه و سفید، می تواند اسکن، پرینت و در صورت افزودن آپشن اختیاری، فکس نیز انجام دهد. این دستگاه سرعت و رزولوشن قابل قبولی نسبت به مدل های مشابه دارد و به خوبی از پس نیاز های مصرف کنندگان برمی آید. این دستگاه با توجه به مصرف تونر و همچنین برق پایین، از بازدهی و عملکرد بسیار خوبی برخوردار می باشد. ظرفیت بالای اوراق قابل قرارگیری در سینی دستگاه، زمان آمادگی برای آغاز به کار کوتاه و تعداد کپی های مداوم مناسب دستگاه باعث گردیده که خریداران زیادی به خرید این محصول تبادر ورزند.

شارپ mx 4500 قادر است روی سایز های متنوعی از اوراق فرایند کپی و پرینت را اجرا نمایداز A3 تا A6 به علاوه برای سهولت و تسریع عملیات پرینت، امکان اتصال مستقیم توسط پورت یو اس بی در این دستگاه فراهم شده. به این ترتیب پس از اتصال حافظه به این درگاه، بدون دخالت کامپیوتر، اطلاعات مورد نیاز روی ال سی دی دستگاه به نمایش در آمده و می توانید عکس یا متن خود را پرینت بگیرید.

قابلیت شبکه، آپشنی است که در ادارات و شرکت های بزرگ واقعا به کار می آید. این دستگاه نیز به قابلیت شبکه مجهز بوده و در نتیجه می توان بازدهی کار را بدین وسیله افزایش داد. مثلا اگر دو دستگاه شارپ mx 4500 به شبکه متصل باشند، می توان سرعت کپی را به 70 برگ در دقیقه برای کپی رنگی و 90 برگ در دقیقه برای کپی سیاه و سفید افزایش داد....ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

جعفری بازدید : 53 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خرید شارپ  3501

خرید شارپ mx 3501 از فروشگاه کپی ایران، چه به صورت آکبند و چه به صورت استوک یا بازسازی شده می تواند امتیازات بسیاری برای خریداران محترم به همراه داشته باشد. این دستگاه عملکردی دو منظوره داشته و می تواند علاوه بر کپی رنگی، کپی سیاه و سفید نیز بگیرد. که این امر به شکل قابل توجهی باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

فتوکپی شارپ mx 3501 از تکنولوژی لیزری برای چاپ استفاده کرده و منبع تغذیه رنگ آن تونر خشک می باشد. استفاده از تونر به جای جوهر های مایع مزیت های متعددی دارد که در مقالات مربوطه به آن ها پرداخته شده. این دستگاه علاوه بر کپی سیاه و سفید و رنگی، می تواند پرینت و اسکن را نیز انجام دهد. رزولوشن پرینت، کپی و اسکن این محصول به میزان 600*600 DPI می باشد. که برای دستگاه های این چنینی کیفیت مورد قبولی به شمار می رود. این دستگاه به 4 دقیقه زمان برای گرم شدن احتیاج دارد؛ اما پس از گرم شدن شما را منتظر نگذاشته و اولین کپی را در عرض 4.7 ثانیه تحویل خواهد داد.

سرعت کپی این دستگاه 35 برگه در دقیقه است. این سرعت، شاید خیلی چشمگیر نباشد؛ اما شما با خرید شارپ mx 3501 خواهید توانست با سرعتی مناسب کار های اداری خود را هندل نمایید. در حقیقت این سرعت حتی برای ادارات و شرکت های بزرگ و پر جمعیت نیز سرعت خوبی محسوب می شود. و اما نکته جالب دیگر این دستگاه این است که تنوع سایز کاغذ هایی که می توانید در آن قرار دهید متنوع است. به این شکل که حداقل سایز کاغذ های آن A5 بوده و حداکثر آن A3 می باشد.

فتوکپی شارپ mx 3501 می تواند تا 999 برگه را به صورت متناوب چاپ نماید. سینی این دستگاه 5600 برگه گنجایش داشته و همچنین ظرفیت سینی بای پس آن 100 برگه می باشد. این محصول قابلیت برنامه ریزی و سورت الکترونیکی دارد. به علاوه از توانایی بایگانی و ویرایش اسناد نیز برخوردار می باشد. به این شکل که این بازه شامل 25% تا 400%....ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

جعفری بازدید : 22 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خرید شارپ mx 4500

خرید شارپ mx 4500 با توجه به امکانات و کیفیت بالای این دستگاه برای ادارات و شرکت های گوناگون گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود. این محصول چند کاره می تواند به خوبی نیاز های چاپی و تکثیری شما را برطرف نماید. شارپ mx 4500 در هر سه نوع آکبند، استوک و بازسازی شده در بازار موجود است.

این دستگاه علاوه بر انجام فتوکپی، قادر به پرینت، اسکن و ارسال فکس نیز می باشد. نکته جالب توجه درباره فرایند کپی شارپ mx 4500 این است که علاوه بر کپی رنگی، می تواند به صورت مجزا فتوکپی سیاه و سفید تهیه نماید. این امر به شکل چشمگیری باعث کاهش هزینه ها می شود.

شارپ mx 4500 نیز مانند دستگاه های هم رده خود به 4 دقیقه زمان برای گرم شدن نیاز دارد. اما زمان تهیه اولین کپی آن تنها 4.1 ثانیه است. سرعت مناسب این دستگاه عملکرد قابل قبولی به آن بخشیده است. به طوری که دستگاه قادر است 45 برگه را به صورت سیاه و سفید در دقیقه و 35 برگه را به شکل رنگی در دقیقه چاپ نماید.

سهولت استفاده از این دستگاه غیر قابل چشمپوشی است. شما برای کنترل و کار کردن با شارپ mx 4500 نیاز به هیچ نوع تخصص یا تجربه خاصی نخواهید داشت. به علاوه با کمک نمایشگر لمسی 8.9 اینچی، می توانید به آسانی روند دستگاه را تنظیم نموده و آنرا زیر نظر بگیرید.

متریال به کار رفته در ساخت این محصول، دوستدار طبیعت بوده و مصرف کلی دستگاه بسیار پایین است. به طوری که مصرف برق شارپ mx 4500 در حالت استندبای بسیار کم است و این محصول را در دسته کم مصرف ترین دستگاه های چند کاره موجود در بازار قرار می دهد.

یکی از آپشن های جالب و کاربردی به کار رفته در این دستگاه ساخت بوکلت و پانچ اوراق است. این محصول به قابلیت سورت الکترونیکی برای چاپ های رنگی و سیاه و سفید مجهز است. یکی دیگر از امکانات منحصر به فرد این محصول، دارا بودن قابلیت sharp OSA است. قابلیت فکس در این مدل اختیاری است.ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

جعفری بازدید : 35 سه شنبه 09 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

قیمت شارپ mx3501

قیمت شارپ mx3501، همچون سایر دستگاه های فتوکپی، به عوامل مختلفی بستگی دارد. شارپ 3501 دستگاهی چند منظوره و با کیفیت است که علاوه بر قابلیت کپی رنگی و سیاه و سفید، می تواند کار های اسکن و پرینت را نیز انجام دهد.

در انتخاب دستگاه هایی با ظرفیت و بازدهی بالا، همچون شارپ mx3501، توجه به قیمت دستگاه موضوعی با اهمیت محسوب می شود. زیرا این دستگاه ها نسبت به دستگاه های کوچک و خانگی، یا دستگاه های تک کاره قیمت بالاتری دارند. اما پرداخت هزینه بیشتر برای یک دستگاه چند منظوره، در نهایت از لحاظ اقتصادی به نفع خریداران محسوب می شود. زیرا برای خرید دستگاه ها جداگانه (پرینتر و اسکنر و همچنین فکس) باید بهای بیشتری پرداخت. علاوه بر قیمت، دستگاه های چند کاره نظم و ترتیب بیشتری در محل کار به همراه خواهند داشت. به علاوه سرعت کار با آن ها به دلیل عدم نیاز به جابجایی برای انجام اعمال مختلف، کاهش می یابد. به همین جهت است که اغلب در ادارات و شرکت ها، تمایل به خرید این نوع دستگاه ها نسبت به دستگاه های جداگانه بیشتر است.

قیمت شارپ mx3501 با توجه به امکانات و کیفیتی که در اختیار شما قرار می دهد، کاملا مناسب است. این دستگاه در عین فراهم آوردن کیفیت بالا در چاپ و اسکن، سرعت مناسب و بازدهی بالایی دارد. با افزودن کیت اختیاری می توان به این دستگاه قابلیت فکس نیز افزود. این دستگاه مصرف برق مناسبی داشته و کاملا به صرفه است.

امروزه اغلب دستگاه های اداری همچون دستگاه های فتوکپی، اسکنر ها و پرینتر ها، هم به صورت آکبند موجود هستند و هم به صورت استوک و بازسازی شده. فتوکپی شارپ نیز از این قاعده مستثنی نیست. قیمت شارپ mx3501 به صورت استوک یا بازسازی شده، از قیمت آکبند آن کم تر است. برخی خریداران به دلیل ترس از بی کیفیت بودن سراغ دستگاه های استوک نمی روند. خرید دستگاه های استوک و بازسازی شده از فروشگاه های معتبری همچون کپی ایران، خریدی تضمینی برای شما خواهد بود. کپی ایران دستگاه های خود را چه در نوع ....ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

جعفری بازدید : 29 سه شنبه 09 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

 

 

خرید توشیبا 3540

خرید توشیبا 3540 به عوامل و فاکتورهای مهمی بستگی دارد که شناخت آن ها کمک می کند تا کاربران بهترین نتیجه ممکن را از خرید خود کسب کنند. این مدل دستگاه کپی یک دستگاه چند منظوره می باشد. بنابراین با خرید توشیبا 3540 دیگر نیازی به خرید دستگاه های دیگر نخواهید داشت. از طرفی قیمت این مدل دستگاه کپی به دلیل چند منظوره بودن آن بسیار مناسب و ایده آل می باشد.

در صورتی که دستگاه کپی را جهت انجام امور اداری و مراکز نشر و چاپ می خواهید بهتر است دستگاهی چند منظوره را انتخاب کنید. بنابراین براساس نیاز کاری چند کاره یا تک کاره بودن دستگاه انتخاب می شود. توشیبا 3540 یک دستگاه چند کاره می باشد. این مدل دستگاه کپی از قابلیت های مختلفی از قبیل کپی، پرینت، فکس و اسکن برخوردار است.

یکی دیگر از فاکتورهای مورد توجه کاربران هنگام خرید دستگاه سرعت آن می باشد. از اینرو باید با توجه به تعداد برگه های چاپ شده در هر ماه و همچنین سرعت تکثیر در دقیقه دستگاه مورد نظر را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که توشیبا 3540 قادر است در هر دقیقه 35 برگ را کپی و پرینت بگیرد. همچنین این دستگاه در هر دقیقه 57 برگه را اسکن می کند.

زمانیکه دستگاه را به برق متصل می کنید برای گرم شدن و شروع به کار به مدت زمان مشخصی نیاز دارد. اگر این مدت زمان کوتاه باشد عملکرد دستگاه بیشتر خواهد بود. بهتر است بدانید که مدت زمان گرم شدن در توشیبا 3540 تنها 30 ثانیه می باشد.

یکی دیگر از ویژگی های مهم در انتخاب دستگاه کپی راه های ارتباطی آن با دستگاه های دیگر می باشد. هر چه راه های ارتباطی دستگاه کپی متنوع تر باشد کارایی دستگاه بیشتر خواهد شد. در توشیبا 3540 می توانید از طریق کابل شبکه و پورت USB به دستگاه های جانبی متصل شوید.

از دیگر عوامل مهم و ضروری جهت خرید توشیبا 3540 نوع دستگاه آکبند، استوک و بازسازی شده می باشد. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده به مراتب دارای قیمت پایین تری...ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

 

 

جعفری بازدید : 30 دوشنبه 08 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خرید توشیبا 4540

خرید توشیبا 4540 چالش های مخصوص به خود را دارد که در اینجا قصد داریم برخی از چالش ها را برای شما بازگو کنیم. جهت خرید توشیبا 4540 باید یک نگاه منطقی و باز نسبت به همه جوانب خرید آن داشته باشید. بنابراین با داشتن چنین نگاهی و از سوی دیگر شناختن چالش های خرید، شما می توانید یک خرید ایده آل، مقرون به صرفه و مطمئن داشته باشید.

خرید توشیبا 4540 به دلیل چهار منظوره بودن جهت انجام کارهای اداری مناسب می باشد. این مدل دستگاه کپی 4 کاتریج رنگی دارد. کاتریج های رنگی این دستگاه شامل رنگ های آبی، قرمز، مشکی و زرد می باشد.

امروزه پرینترهای چندکاره جایگاه مهمی در ادارات، دفاتر، چاپخانه ها و بسیاری از مراکز دیگر پیدا کرده اند. این جایگاه مهم نیز علل مختلفی دارد. اول اینکه دستگاه های چندکاره از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر از دستگاه های تک کاره هستند. همچنین کارایی آن ها یکپارچه تر و بهینه تر می باشد.

هر کدام از کاتریج های این مدل دستگاه کپی از گنجایش 550 گرم تونر برخوردار هستند. این بدان معنا است که در مجموع و به طور تقریبی شما می توانید 20000 برگ را با یک سری از کاتریج های دستگاه چاپ کنید. این مدل دستگاه کپی به دلیل چند منظوره بودن از سرعت های مختلفی برخوردار است. سرعت چاپ این دستگاه 45 برگ در هر دقیقه می باشد. همچنین سرعت اسکن این دستگاه 57 برگ در دقیقه است.

شما می توانید خرید فتوکپی توشیبا 4540 را در سه مدل مختلف آکبند، استوک و مدل بازسازی شده انجام دهید. هر سه مدل یک دستگاه هستند و یک سطح کیفیت را ارائه می دهند. البته قیمت این سه مدل متفاوت می باشد.  بنابراین خرید معقولانه و منطقی مدل مورد نیاز می تواند در کنار دارا بودن کارایی مناسب در صرفه جویی و کاهش هزینه ها نیز به شما کمک کند.

دستگاه های استوک برای مدت کوتاهی استفاده شده اند. این دستگاه ها در کشورهای اروپایی یا آسیای شرقی، پس از استفاده شدن برای مدتی بسیار کوتاه به سایر کشورها صادر می شوند....ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

جعفری بازدید : 27 دوشنبه 08 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

 

خرید توشیبا استودیو 856

خرید توشیبا استودیو 856، مثل خرید هر پرچمدار دیگری چالش های مخصوصی دارد. عواملی چون مدل، میزان کارکرد در حالت استوک، سلامت عمومی مدل های بازسازی شده، پیکربندی و حضور آپشن ها و فاکتورهایی این چنینی را در نظر بگیرید. این عوامل می توانند سبب اختلاف قیمت بین دو دستگاه توشیبا استودیو 856 شوند. شناخت این عوامل و نحوه اثرگذاری آنها بر قیمت می تواند شما را در خرید توشیبا استودیو 856 راهنمایی کند.

این دستگاه یک پرینتر چندکاره سیاه و سفید می باشد. اما به علت بهره بردن از فعالیت ها و ارائه خدمات اداری در نهایت کیفیت ممکن، یک پرچمدار محسوب می شود. توان این دستگاه مطابق انجام سنگین ترین پروژه ها است. سرعت، کیفیت، دقت و کاربری آسان از ویژگی ها برجسته توشیبا استودیو 856 می باشند که سبب کارایی فوق العاده و محبوبیت این دستگاه شده اند.

رزولوشن کم نظیر 2400*600 dpi در کنار سرعت پرینت و کپی 85 برگ بر هر دقیقه. زمان آماده به کار شدن و تهیه اولین کپی بسیار اندک و در حدود به ترتیب 20 و 4 ثانیه. امکان ذخیره مستقیم اسکن های تمام رنگی بر روی هارد رایانه شخصی شما و همچنین فضاهای قدرتمند و ایمن ذخیره سازی اطلاعات. با خرید توشیبا استودیو 856 همه نیاز های اداری شما در بهترین حالت پاسخ داده می شوند.

البته در کنار کارایی گسترده و عالی دستگاه، باید به نکته دیگری نیز توجه داشت. این دستگاه به علت پرچمدار بودن و ارائه بهترین سطح از خدمات اداری، قیمت بالاتری نیز دارد. اما با مقایسه جز به جز این دستگاه چندکاره و دستگاه های اختصاصی در این سطح از کارایی، به صرفه بودن آن مشخص می شود. به طور کلی قیمت این دستگاه نسبت به میانگین دستگاه های چندکاره کمی گران تر است.

شما می توانید مطابق نیاز اداری خود آپشن هایی را از بین آپشن های اختیاری دستگاه انتخاب کنید. این آپشن ها کارایی دستگاه شما را به طرز قابل توجهی افزایش می دهند. ولی از سوی دیگر هزینه جداگانه ای دارند که به صورت مازاد بر قیمت دستگاه خام دریافت می شود....ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

جعفری بازدید : 22 یکشنبه 07 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خرید ریکو آفیشیو 4002

خرید ریکو آفیشیو 4002 در مدل ها و پیکربندی های مختلفی امکان پذیر است. هر یک از مدل ها و پیکربندی ها قیمت جداگانه ای داند. شما می توانید با انتخاب مناسب ترین مدل انتظار حداکثر راندمان را با توجه به همخوانی دستگاه با کسب و کار شما داشته باشید. علاوه بر این، در هزینه های پرداختی خود نیز صرفه جویی کنید.

ریکو آفیشیو 4002 یک پرینتر سیاه و سفید چندکاره می باشد. این پرینتر چندکاره مناسب برای دفاتر اداری متوسط و کسب و کارهایی با بار کاری متوسط می باشد. البته توان کافی برای انجام پاره ای از امور کلاس کاری سنگین را نیز دارا می باشد. به کمک این دستگاه چندکاره شما می توانید پرینت، کپی، اسکن و فکس را در نهایت کیفیت داشته باشید.

ریکو آفیشیو 4002 از کیفیت بالایی برخوردار است. رزولوشن 600*600 dpi در کنار سرعت پرینت و کپی 40 برگ بر هر دقیقه پاسخگوی بسیاری از نیازهای اداری می باشد. علاوه بر این ساز و کارهای نرم افزاری تعبیه شده بر روی این دستگاه به شما اجازه بهره مند شدن از نهایت کارایی دستگاه را می دهد. گردش کارها را مطابق میل خود تنظیم کنید و ترتیب و اولویت امور را آنگونه که صلاح می دانید تغییر دهید.

هنگام خرید ریکو آفیشیو شما می توانید آپشن هایی را به صورت اختیاری و در صورت نیاز به دستگاه اضافه کنید. این آپشن ها شامل سورتر، فینیشر، لارج باکس و سیستم تغذیه خودکار اسناد هستند. هر یک از این اجزا وظیفه بخصوصی دارد و در یک یا چند زمینه بازدهی کار شما را بالاتر می برند.

البته باید توجه داشت که در کنار بالاتر بردن کارایی و آسان و در عین حال بهینه تر شدن کارها، قیمت جداگانه ای دارند که به صورت مازاد بر قیمت خام دستگاه محاسبه می شوند. از این رو شما می توانید با انتخاب ترکیب مناسب از آپشن های اختیاری، در کنار شخصی سازی کردن دستگاه خود، در هزینه ها نیز صرفه جویی کنید. دستگاه های استوک کاملا سالم هستند و علت فروش مجدد آنها سودجویی سازندگان این محصولات می باشد....ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

جعفری بازدید : 29 یکشنبه 07 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خرید ریکو آفیشیو 4001

خرید ریکو آفیشیو 4001 یکی از پر چالش ترین و نگران کننده ترین مراحل انتخاب و خرید یک دستگاه اداری برای طرفداران ریکو آفیشیو 4001 می باشد. ریکو آفیشیو 4001 یک پرینتر چندکاره سیاه و سفید می باشد که کاربرد بسیاری دارد. این دستگاه تقریبا در همه دفاتر انتشارات، کافی نت ها، چاپخانه ها و ادارات حضور دارد. امور اداری که این دستگاه می تواند انجام دهد و گردش کارهایی که می تواند تکمیل کند بسیار گسترده می باشد.

اسکن تمام رنگی بگیرید و به راحتی توزیع دهید. ذخیره کنید، ایمیل کنید یا در بلاگ خود بروزرسانی کنید. پرینت سیاه و سفید و کپی با سرعت خوب 40 برگ بر هر دقیقه. آپشن های اختیاری متنوع و در نهایت اقتصادی و مقرون به صرفه بودن. ریکو آفیشیو 4001 یک دستگاه همه چیز تمام است. ولی حین خرید آن باید به نکاتی توجه داشته باشید. این نکات در صورت رعایت شدن خرید شما را به مراتب به صرفه تر و مطمئن تر می کنند.

خرید ریکو آفیشیو 4001 در هر سه مدل آکبند، استوک و بازسازی شده امکان پذیر می باشد. هر سه مدل قابلیت های کامل را دارا می باشند و در سطح سلامت و کارایی خوبی به سر می برند. عملکرد هر سه مدل کبی نقص می باشد. ولی با این وجود در قیمت تفاوت هایی دارند و این تفاوت ها ناشی از مدت زمان و میزان کارکرد این دستگاه ها است.

برخی دستگاه ها به علت واگذاری دستگاه خریداری شده توسط خریدار یا خارج شدن یک دستگاه از خط تولید کارخانه مجددا و با نام استوک به فروش می رسند. مدل های استوک شده در سلامت و کارایی کامل و بی نقص به سر می برند و اجازه فروش مجدد پیدا می کنند.

فروشگاه کپی ایران، امکان خرید فتوکپی ریکو آفیشیو 4001 در هر سه مدل بالا را در اختیار مشتریان عزیز می گذارد. انتخاب مدل مناسب بستگی به کاربری شما و حجم توانی است که از یک دستگاه انتظار دارید. با انتخاب مدل های استوک یا بازسازی شده در هزینه ای پرداختی خود صرفه جویی کنید.....ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

جعفری بازدید : 44 شنبه 06 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

 

خرید ریکو آفیشیو 6503

خرید ریکو آفیشیو 6503 را می توانید از فروشگاه های آنلاین و یا حضوری به صورت استوک و یا آکبند انجام دهید. این دستگاه چاپ چند منظوره بوده و می توانید از آن برای پرینت، اسکن، فکس و کپی استفاده کنید. با خرید این دستگاه به صورت استوک یا بازسازی شده می توانید در کنار بهره گیری از امکانات و ویژگی های دستگاه های حرفه ای در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید.

قبل از آن که به دنبال خرید ریکو آفیشیو 6503 باشید، بهتر است کمی با ویژگی های آن آشنا شوید. این دستگاه چاپ یک دستگاه اداری چند منظوره است که به صورت ایستاده مورد استفاده قرار می گیرد. حجم کاری ماهیانه این دستگاه چاپ به طور میانگین 25 هزار برگه است و همچنین در ماه های کاری پر حجم می توانید این مقدار را تا 150 هزار برگه افزایش دهید.

کیفیت و سرعت چاپ در این دستگاه نیز در رده سطح بالا قرار گرفته و می توانید از آن برای مراکز چاپ و نشر و ادارات شلوغ و پر کار استفاده کنید. این دستگاه می تواند در هر دقیقه 65 برگه را با کیفیت 1200 DPI چاپ کند. این کیفیت و سرعت برای دستگاه های اداری بسیار مناسب و استاندارد بوده و می تواند تمامی نیازهای کاریتان را برطرف کند.

قبل از خرید ریکو آفیشیو 6503 بهتر است بدانید ظرفیت کاغذهای این دستگاه نیز 4500 برگه است و شما را قادر می سازد که در روزهای پر کار خود تا مدت ها سینی دستگاه را پر کرده و از آن استفاده کنید.علاوه بر داشتن این ظرفیت سینی بالا می توانید این ظرفیت را در موقع نیاز تا دو برابر افزایش بدهید.

امکانات جانبی مانند ذخیره خودکار ADF، لارج باکس، فینیشر و سورتر از قابلیت های این دستگاه چاپ است که سرعت و کیفیت کار شما را تا حد زیادی افزایش می دهد. برای خرید ریکو آفیشیو6503 می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام کنید. این دستگاه چاپ مانند دیگر دستگاه های چاپ به صورت استوک، بازسازی شده و آکبند در بازار موجود هستند. ...ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

تعداد صفحات : 34

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 136
  • بازدید ماه : 555
  • بازدید سال : 5,236
  • بازدید کلی : 16,643