loading...
کپی ایران
جعفری بازدید : 33 دوشنبه 18 آذر 1398 نظرات (0)

فتوکپی استوک

 

معمولا در دستگاه‌های کپی، امیج دستگاه را بعد از 50 هزار صفحه، هیتر دستگاه را بعد از 300 هزار صفحه و ترانسفر دستگاه را بعد از 400 هزار صفحه تعویض خواهند کرد. از طرفی دستگاه فتوکپی استوک به صورت دوره ای توسط شرکت سازنده سرویس می‌شود؛ بنابراین قطعات دستگاه باید تقریبا نو باشند.

اگر پشت دستگاه استوک را باز کنید مشاهده خواهید کرد که همه با یک نوع پیچ بسته نشده‌اند. زیرا تعمیرکار بعد از بستن دستگاه ممکن است آن را توسط پیچ‌های مختلف ببندد. کنتور دیجیتالی دستگاه با کنتور مکانیکی آن باید یک نوع باشد.
به یاد داشته باشید که تمیز و سالم بودن هیتر دستگاه نشانه‌ای بر نو بودن دستگاه است.

این که قیمت این نوع دستگاه نسبت به دستگاه نو بسیار ارزان ‌تر است. به طوری بین 20 تا 50 درصد با دستگاه نو اختلاف قیمت دارد. این دستگاه‌ها از لحاظ کیفیت و کارایی با دستگاه نو تفاوتی ندارند. زیرا در حقیقت بسیاری از آن ها استفاده نشده و دست نخورده هستند. بنابراین یک انتخاب بسیار مناسب محسوب می‌شوند.

از دیگر مزایای دستگاه فتوکپی استوک کیفیت آن ها می ‌باشد. این دستگاه‌ ها از کشورهای صنعتی و پیشرفته صادر می ‌شوند و به دلیل پشتیبانی توسط نمایندگان کشور صادر کننده از لحاظ کیفیتی با دستگاه نو تفاوت آنچنانی نخواهند داشت.
هنگام خرید این نوع دستگاه ها پس از مشاهده وضعیت ظاهری و داخلی دستگاه متوجه خواهید شد که از لحاظ وضعیت ظاهری بسیار مشابه دستگاه نو می‌باشند. این بدان معنی است که دستگاه‌ های استوک عاری از هر گونه آلودگی و گرد و غبار و پودر تونر اضافه هستند.

در حال حاضر خرید دستگاه فتوکپی استوک در ایران بسیار رایج است و می تواند پاسخ گوی نیاز های بسیار متنوع مشتریان باشد. وارد کنندگان زیادی در داخل ایران مشغول به کار هستند؛ اما به یاد داشته باشید که همه آن ها نمی توانند خدمات مورد نیاز شما را ارائه دهند. در این میان ایران کپی به کمک تیم حرفه ای خود آماده ارائه آخرین خدمات و با کیفیت ترین محصولات به مشتریان خود می باشد....فتوکپی استوک...ادامه

جعفری بازدید : 33 یکشنبه 17 آذر 1398 نظرات (0)

ویژگی های دستگاه فتوکپی شارپ 202

یکی از ویژگی های عالی این دستگاه فتوکپی سرعت و وضوح چاپ و پرینت بسیار عالی آن است. این دستگاه می تواند با سرعت 20 صفحه در دقیقه و با کیفیت 600 DPI تصاویر مختلف را اسکن و کپی کند. از دیگر ویژگی های دستگاه فتوکپی شارپ 202 آن است که می تواند کاغذهای قرار داده شده در آن را بدون برگرداندن آن به صورت دو رو کپی کند. بنابراین هنگام استفاده از این دستگاه نیازی به متوقف کردن دستگاه و برگرداندن کاغذ ندارید و دستگاه به طور خودکار برگه را دو طرفه پرینت و کپی می گیرد. یکی از ویژگی های عالی این دستگاه پشتیبانی از کپی متوالی 999 برگی و بزرگ نمایی 25 تا 400 است.

این دستگاه علاوه بر پرینت و کپی، قابلیت اسکن اسناد مختلف را در فرمت های مختلف JPEG، PDF، TIFF و BMP و با کیفیت بالا دارد.

حافظه بالا در دستگاه های اسکن و کپی باعث سریع تر عمل کردن آن ها می شود. این دستگاه کپی دارای 64 مگا بایت حافظه است که می تواند حجم بالایی از اطلاعات را در خود ذخیره کند. علاوه بر این، حافظه دستگاه می تواند تا 192 مگا بایت افزایش داده شود. ظرفیت سینی برگ در دستگاه فتوکپی شارپ 202، 350 برگ بوده و شما به راحتی می توانید در مراکز با حجم کاری متوسط از آن استفاده کنید. البته سرعت نسبتا بالای این دستگاه کاربری آن را بالا برده و شما می توانید تعداد برگه های بیشتری را پرینت بگیرید. البته جالب است بدانید ظرفیت سینی را می توانید تا 1850 برگ نیز افزایش داده و تا اتلاف وقت به حداقل برسد.

دستگاه فتوکپی استوک کیفیت ساخت بسیار عالی دارد که می توان سال ها با همان کیفیت اولیه از آن استفاده نمود. این دستگاه دارای بنه پلاستیکی با کیفیتی مثال زدنی است که می تواند در برابر ضربه های مختلف مقاومت کرده و تغییری در آن ایجاد نشود. در این دستگاه کپی به راحتی باز شده و هنگام کار نیز شما نیازی ندارید که آن را تمام وقت به وسیله دستتان نگه دارید....دستگاه فتوکپی شارپ 202...ادامه

 

جعفری بازدید : 29 یکشنبه 17 آذر 1398 نظرات (0)

 ویژگی های دستگاه فتوکپی رنگی شارپ

بدون شک هرچه ظرفیت دستگاه بیشتر باشد سرعت عمل استفاده از آن نیز بالاتر می رود. تمامی مدل های دستگاه های فتوکپی استوک شارپ علاوه بر داشتن ظرفیت سینی بالا، قابلیت افزایش ظرفیت آن را تا چند هزار برگه نیز در اختیار شما قرار می دهند.

در صورتی که یک مرکز انتشاراتی دارید، علاوه بر کپی، اسکن و پرینت از دیگر کارهایی است که روزانه در محل کار خود انجام می دهید. دستگاه های کپی رنگی شارپ با داشتن قابلیت کپی، اسکن و پرینت می توانند تمام نیازهای کاری شما را برطرف کرده و محیط کاری را مرتب و جمع و جور نگه دارند.

در بسیاری  از مدل های دستگاه فتوکپی رنگی شارپ، امکان اتصال بی سیم به سیستم های مختلف برای شما فراهم شده تا بسیار راحت تر به انجام کارهای خود بپردازید. مدل های دیگر دستگاه های کپی رنگی استوک شارپ به صورت آپشنال و با خرید جداگانه امکان استفاده بی سیم را برای شما فراهم می کنند.

این دستگاه ها را در محیط های اداری، دفاتر مختلف، مدارس و یا مراکز انتشاراتی قرار می دهید که اندازه بزرگ آن ها می تواند ظاهر محیط را بسیار نامرتب و شلوغ کند. اما این دستگاه ها ابعاد و وزن بسیار مناسبی داشته و می توانید آن ها در اتاق های کوچک نیز جای داد.

داشتن کلید ها و صفحه نمایش در تمامی مدل های استوک دستگاه فتوکپی رنگی شارپ، کار کردن با آن را بسیار آسان کرده است. در بعضی از مدل های این دستگاه صفحه نمایش قابلیت تاچ داشته و به راحتی و بدون استفاده از کلید می توانید از دستگاه استفاده نمایید.

مدل های مختلف این مدل از دستگاه های کپی می تواند با کیفیت بسیار بالا مانند 600dpi و یا بیشتر تصاویر را پرینت و کپی کند. یکی دیگر از ویژگی های مدل های مختلف دستگاه فتوکپی رنگی شارپ، سرعت چاپ بالای آن ها مانند 26 برگه در دقیقه است. البته بسیاری از مدل های این دستگاه توانایی استفاده برگه های A3 و A4 را دارند. البته سرعت چاپ A3 کمی پایین تر استدستگاه فتوکپی رنگی شارپ ...ادامه

 

جعفری بازدید : 80 شنبه 16 آذر 1398 نظرات (0)

ویژگی های دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا

 شما به جای آنکه مجبور شوید سه دستگاه مختلف برای پرینتر، اسکنر و کپی تهیه کرده و محل کار خود را بسیار شلوغ کنید، می توانید یک دستگاه استوک فتوکپی چند منظوره کونیا برای تمامی کارهای بالا بخرید. این مساله هم صرفه اقتصادی بالایی دارد.

از دیگر ویژگی های دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا، آن است که شما محدودیتی در انتخاب و قرار دادن کاغذ ندارید. بلکه می توانید کاغذهای مختلف در سایزهای مختلف از +A3 تا A5 را داخل دستگاه قرار داده و از مدارک و اسناد خود کپی یا پرینت بگیرید.

 دستگاه های فتوکپی رنگی استوک کونیکا با کیفیت های مناسب مانند 1200 DPI و یا بیشتر مدارک شما را با نمایش جزئیات کامل کپی یا پرینت گرفته و می توانند رضایت خاطر صد در صدی شما را به دست آورند. در پرینت و کپی رنگی طبیعی بودن رنگ ها نیز مساله بسیار مهمی بوده که در این دستگاه کپی به آن توجه کافی شده است.

قابلیت برنامه ریزی در بسیاری از مدل های دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا این امکان را به شما می دهد که قبل از شروع به کار برنامه خاصی را به دستگاه داده تا دستگاه به طور خودکار طبق برنامه پرینت یا کپی برگه ها را انجام دهد.

ظرفیت سینی از دیگر فاکتورهای مهم هنگام خرید دستگاه های فتوکپی استوک است که تاثیر بسیار زیادی بر سرعت کار شما می گذارد. ظرفیت سینی در مدل های مختلف دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا متفاوت بوده اما در بسیاری از مدل های آن به چند هزار برگه نیز می رسد. شما با توجه به حجم کاری و نیاز خود می توانید مدل مناسب با ظرفیت مناسب را برای خود خریداری کنید.

از آنجا که دستگاه های فتوکپی استوک با سیستم های مختلف لپ تاپ و کامپیوتر بیش از هر چیز دیگری کار می کنند، سازگاری با سیستم عامل های مختلف مساله بسیار مهمی است که کارایی دستگاه فتوکپی را تعیین می کند. دستگاه های فتوکپی کونیکا در تمامی مدل ها با سیستم های عامل مختلف سازگار بوده و می تواند با همه آن ها کار کند....فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا ...ادامه

 

 

جعفری بازدید : 40 شنبه 16 آذر 1398 نظرات (0)

این دستگاه کپی پرکاربرد‌ترین و عمومی‌ترین محصول در بین ماشین های اداری می‌باشد. همچنین به خاطر استفاده فوق العاده بالایی که دارد در بسیاری  از مراکز  و فروشگاه‌ها، مدارس، مراکز تجاری و بانک‌ها یکی از لوازم ضروری و مهم به شمار می‌آید. به جرات می‌توان گفت فتوکپی ریکو یکی از بهترین گزینه های انتخابی کاربران ایرانی برای استفاده های شخصی و اداری به شمار می‌رود. بهتر است بدانید که این دستگاه کپی یک ماشین چند کاره است که علاوه بر کپی از قابلیت اسکن، چاپ دورو و  چاپ  اسناد با رزولوشن   ۶۰۰ Dpi برخوردار می‌باشد

استفاده از این دستگاه دارای قابلیت‌های بسیار زیادی می باشد. که یکی از مهم ترین این قابلیت ها این است که  این دستگاه دارای قسمتی به نام DOSS است که خطر دزدیده شدن اطلاعات را به طور قابل توجهی کاهش می دهد. همچنین دارای دوبلکس خودکار بوده که بر روی عملکرد تصویر تاثیری ندارد. از دیگر قابلیت های این دستگاه می‌توان به صفحه لمسی بزرگ آن اشاره کرد. فتوکپی ریکو دارای سه گزینه اتمام سند متفاوت می‌باشد. همچنین قادر است به صورت متوالی و پی در پی  ۹۹۹ برگ را چاپ نماید.

به علاوه این محصول دارای قابلیت الکترونیک برای ایجاد سند کامل و مرتب سازی چرخش می‌باشد. رزولوشون 600 Dpi با سطح 256 خاکستری  از دیگر قابلیت های پرینتر این دستگاه است. از مهم ترین مزایا پرینتر فتوکپی ریکو می‌توان به ARDF پنجاه ورقه‌ای اختیاری برای تغذیه خودکار اسناد در سرعت موتور اشاره داشت. همچنین دارای قابلیت اسکن سیاه و سفید و پشت و رو زدن جزوه ها می‌باشد. این محصول برای همه ی مراکز و دفاتری که دارای حجم کار تا ۲۰۰۰۰۰ برگ در ماه هستند بسیار مناسب و پرکاربرد است. همچنین مدت زمان لازم برای گرم شدن دستگاه کپی ۱۵ ثانیه می باشد و اولین برگ کپی در عرض ۱۵ ثانیه به راحتی چاپ و ارائه می‌شود.

از دیگر مزایای این دستگاه این است که در صورت بروز مشکلاتی مانند روشن نشدن دستگاه و چاپ نشدن صفحات به راحتی می‌توانید با نمایندگی تعمیرات ریکو تماس برقرار کنید     فتوکپی ریکو

 

 

تعداد صفحات : 34

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 140
  • بازدید ماه : 559
  • بازدید سال : 5,240
  • بازدید کلی : 16,647